Sunday, May 29, 2011

sudah agak lama aku tidak update blog nie........hahahahaha
sorry kerana buat masa ini kekurangan idea untuk menulis.
tetapi aku nak cerita tentang satu perasaan yang sudah agak lama aku tidak alami....
entah dimana silap nya.......tetapi ak kembali teringat kepada seseorang itu
mungkin kerana sudah agak lama tidak bertemu dengan nya sejak ak balik dari perantauan....
ak langsung tidak pernah bertemu dengan nya kerana dia berada di tempat yang jauh dariku....
aku hairan bagaimana perasaan rindu itu datang kembali kepada diriku ini.....
adakah aku terlalu akan dirinya sehingga ak kembali mengenangkan  kisah yang pernah membahagia kan diri ku ini.
adakah aku mula menyayangi dirinya seperti mana yang pernah aku lakukan dahulu......
(29/05/2011)

No comments:

Post a Comment